مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-04-30پزشكي

سیر نزولی بستری کرونا در قم به معنی پایان کرونا نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم مراقبت اجتماعی بیشتر در خصوص شیوع ویروس کرونا با وجود کاهش سیر بستری در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر قدیر در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در استان گفت: سیر بیماران بستری در قم نزولی است اما به معنی پایان کرونا نیست.

وی با ذکر این مطلب که فضای شهر و عدم رعایت برخی از مردم نگران کننده است، افزود: پس از بحران کووید19 ما با یک وضعیت نرمال جدید روبرو خواهیم بود که باید شیوه زندگی مردم تغییر کند.

چرا که مدت ها با ویروس کرونا خواهیم بود و لذا باید با توجه به این شرایط، شیوه زندگی را عوض کرد.

وی تصریح کرد: استان قم شرایط نزولی از نظر تعداد بستری ها را دارد، اما این امر خیال ما را بابت پایان کرونا راحت نمی کند، چرا که بسیاری از ناقلین در سطح شهر در حال تردد بوده و هیچ علائمی نیز ندارند رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: مراکز بهداشتی علاوه بر اقدامات و برنامه هایی که در خصوص کرونا انجام می دهند، باید دیگر تکالیف خود از جمله واکسیاسیون اطفال و کنترل بقیه بیماریها را نیز با انجام دهند.

وی افزود: خروج از قرنطینه باید آرام آرام صورت گیرد و نباید یک دفعه همه چیز را تمام شده تلقی کرد چرا که زحمات صورت گرفته در مقابله با ویروس به هدر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر نزولی بستری کرونا در قم به معنی پایان کرونا نیست

سیر نزولی بستری کرونا در قم به معنی پایان کرونا نیست