مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-30اقتصادي

در شرایط ترسالی باید سهم آب شهرستان افزایش پیدا کند


دو سد شهرستان گلپایگان سرریز شده است، اما به روستاهای پایین دست، گلشهر و گوگد نتوانستیم آب کشاورزی بدهیم.

- ایسنا/اصفهان فرماندار گلپایگان گفت: دو سد شهرستان گلپایگان سرریز شده است، اما به روستاهای پایین دست، گلشهر و گوگد نتوانستیم آب کشاورزی بدهیم.

حسین یارمحمدیان، روز گذشته (چهارشنبه-10 اردیبهشت) در حاشیه بازدید از سد کوچری و سرریز شدن این سد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آورد شهرستان گلپایگان بیش از 200 میلیون مترمکعب است و دو سد این شهرستان نیز سرریز شده، اما به روستاهای پایین دست، گلشهر و گوگد نتوانستیم آب کشاورزی بدهیم.

وی با بیان اینکه چگونگی تخصیص آب در وزارت نیرو بررسی می شود، ادامه داد: امروز به عنوان مطالبه مردم از مسئولان تخصیص آب در وزارت نیرو خواهش می کنم سهمیه آب شهرستان را افزایش دهند.

زمانی که مردم می بینند سد کوچری و سد گلپایگان لبریز است انتظار دارند که حداقل 20 میلیون مترمکعب تخصیص آب شهرستان را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در شرایط تر سالی باید سهم آب شهرستان افزایش پیدا کند، گفت: به نظرم در این شرایط دلیلی ندارد که قسمتی از تخصیص آب که سال گذشته میزان آن 18 میلیون مترمکعب بوده از چاه های گلپایگان باشد و بهتر است این تخصیص و برداشت از سد گلپایگان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط ترسالی باید سهم آب شهرستان افزایش پیدا کند

در شرایط ترسالی باید سهم آب شهرستان افزایش پیدا کند