مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-29سياسي

ردیف بودجهِ تراموای کلانشهر رشت پایدار شد


احمد رمضانپور نرگسی چهارشنبه شب در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: برای تحقق این مهم استاندار گیلان، شهردار، نمایندگان فعلی مردم تلاش کردند که جای قدردانی دارد.

وی اظهار داشت : برای احداث تراموا در رشت با توجه به اینکه شهرهای کمتر از یک میلیون نفر جمعیت نمی توانند از این امکان برخوردار باشند، در کمیته فنی با مشکلاتی مواجه شدیم که با پیگیری های انجام شده امروز موضوع برخورداری شهرهای دارای جمعیت 500 هزار نفر به بالا از قطار سبک شهری مصوب شد.

این عضو شورای اسلامی رشت در ادامه با تبریک نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها خاطر نشان کرد: باید ظرفیت شورا را برای منافع شهر، استان و کشور مدنظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید در شورای اسلامی، وحدت را برای منافع شهر و استان حفظ کنیم تا بتوانیم به وظایف مان عمل نماییم ، اضافه کرد: نباید تفکر سیاسی را در کار اجرایی دخالت دهیم که این اقدام خیانت به خون و آرمان های شهداست.

فرهام زاهد نائب رییس شورای اسلامی رشت نیز از تلاش های انجام گرفته در مجموعه شهرداری و شورای رشت و سایر مجموعه ها برای پایدار کردن بودجه قطار شهری این کلانشهر قدردانی کرد.

وی با اشاره به فاصله گذاری اجتماعی و عدم فعالیت برخی صنوف از جمله رستوران ها و درخواست تعداد زیادی از آنها برای مطرح کردن این موضوع اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف بودجهِ تراموای کلانشهر رشت پایدار شد

ردیف بودجهِ تراموای کلانشهر رشت پایدار شد