مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 14:502020-04-29سياسي

تسریع در اجرای پروژه سد لاسک/گازرسانی به 12 روستای حاشیه سد لاسک


فرماندار شفت با اشاره به تسریع در اجرای پروژه سد لاسک از هفته گذشته، گفت: گازرسانی به 12 روستایی حاشیه این سد به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محسن موسوی چهارشنبه در جلسه شورای اداری شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان شفت ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه پس از عادی شدن شرایط شیوع کرونا نشست های اداری به صورت منظم برگزار خواهد شد، افزود: مدیران شهرستان شفت حقوق و مطالبات مردمی را از مدیران کل استانی پیگیری و گزارش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهبود شاخص ها و زیرساخت های راهداری و حمل و نقل جاده ای، مخابرات، شیلات، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، دانشگاه ها، منابع آب، فنی و حرفه ای، آب و فاضلاب و برخی از شعب بانک ها نیازمند توجه بیشتر مدیران کل ذیربط است، گفت: ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان شفت مطالبه ای مردمی است.

موسوی همچنین از عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا در این شهرستان قدردانی و تصریح کرد:: راه اندازی درمانگاه تخصصی چشم و ارتقای زیرساخت های بهداشتی بیمارستان امام رضا (ع) یکی از نیازهای ضروری برای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای پروژه سد لاسک/گازرسانی به 12 روستای حاشیه سد لاسک

تسریع در اجرای پروژه سد لاسک/گازرسانی به 12 روستای حاشیه سد لاسک