مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-29سياسي

فعالیت مجهزترین مرکز درمان ناباروری غرب کشور در لرستان


مجهزترین مرکز درمان ناباروری غرب کشور را در این استان ایجاد کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نادر دهقانی امروز چهارشنبه در دیدار با منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان اینکه امروز جهاد دانشگاهی لرستان، جز پنج جهاد دانشگاهی موفق کشور است.

وی با بیان اینکه این امر با تلاش، پیگیری، همدلی و همراهی کارکنان این نهاد شکل گرفته است، گفت: البته حمایت ها از این مجموعه محدود بوده و دولت کمک های خوبی به جهاد دانشگاهی نکرده است.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان همچنین با انتقاد از عدم حمایت نمایندگان از این نهاد، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بزرگترین مرکز علمی و کاربردی استان را تأسیس کردیم.

دهقانی با اشاره به ایجاد چهار مرکز آموزش کوتاه مدت در استان، تصریح کرد: همچنین مجهزترین مرکز درمان ناباروری غرب کشور را در لرستان ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ما بزرگترین مرکز تولید قلمه و نشا را در استان داریم، تصریح کرد: این قابلیت وجود دارد که بیش از دو هزار فرصت شغلی پایدار در حوزه گیاهان دارویی را ایجاد کرد.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به احداث شهرک گلخانه ای در کوهدشت، بیان داشت: همچنین در قالب طرح ملی مشاغل خانگی، دو هزار و 730 شغل خانگی پایدار را با آموزش، توانمندسازی و… در استان ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجهزترین مرکز درمان ناباروری غرب کشور در لرستان

فعالیت مجهزترین مرکز درمان ناباروری غرب کشور در لرستان