مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-29سياسي

دعوت شدیم که بنده سر به راه خدا شویم/کلید طلایی استجابت


نباید فراموش کنیم که در این ماه دعوت شده ایم که بنده سر به راه خدا شویم و قرار است فرمانبردار و مطیع محض «محبوب» خویش باشیم.

- نباید فراموش کنیم که در این ماه دعوت شده ایم که بنده سر به راه خدا شویم و قرار است فرمانبردار و مطیع محض محبوب خویش باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در روز پنجم ماه مبارک رمضان، بعد از سپری شدن روزهای آغازین ماه مبارک، دیگر وقت آن است که نبرد با گناهان که موانع فیض و سعادت هستند را به صورت ویژه تری مورد توجه قرار دهد چراکه گناه، اثرات زیان بار و مخرّبی بر روند رشد و تعالی انسان دارد و راه برطرف کردن آثار گناه، محو آنها به وسیله استغفار است؛ لذا در دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان از خدای متعال درخواست می کنیم که گناه و آثار آن را برطرف کند تا دست و پای جان و دل ما از غل و زنجیر تاریکی ها رها شده و بتوانیم در راه تقرب الهی حرکتی به خود دهیم و جلو رویم.

می گوییم: اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُسْتَغْفِرِینَ ؛[1] خدایا مرا در این روز از توبه و استغفار کنندگان قرار ده.

از تعبیر مستغفرین که دلالت بر تداوم استغفار دارد فهمیده می شود که دعاهای روزهای ماه رمضان، درخواست های مربوط به همان روز نیستند بلکه تقاضایی دائمی در همه اوقات و روزها به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شدیم که بنده سر به راه خدا شویم/کلید طلایی استجابت

دعوت شدیم که بنده سر به راه خدا شویم/کلید طلایی استجابت