مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-29اقتصادي

اظهار نظر دادستان در مورد زمین مورد مناقشه در تبریز


دادستان تبریز در رابطه با تغییر کاربری قطعه زمین مورد مناقشه در ولیعصر تبریز از فضای سبز به مسکونی در فضای مجازی گفت: متاسفانه این اقدامات غیرواقعی و موجه نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  طی روزهای گذشته در ولیعصر تبریز و مجاورت ساختمان مرکز تجارت جهانی، بر سر قطعه زمینی در مورد مسکونی و فضایی سبز بودنش کش وقوس های فراوانی وجود دارد اهالی معتقد هستند این قطعه زمین فضای سبز بوده و راه و شهرسازی در حال تغییر کاربری آن است و مسکن و شهرسازی نیز با ارائه مستنداتی از کاربری مسکونی و مالکیت آن به دولت خبر می دهد.

خبرنگار ما ضمن پیگیری موضوع از طرفین، وضعیت این قطعه زمین را از دادستان تبریز نیز جویا شده بود که وی پاسخگویی به آن را منوط به کسب مستندان و بررسی آن دانسته بود.

محبوب علیلو دادستان تبریز امروز درباره نتایج حاصله طی گفت وگویی با خبرنگار فارس در تبریز گفت: بررسی شواهد و مستندات موجود حکایت از آن داشت که متاسفانه چندین شاخه درخت که حتی فاقد ریشه بودند در این زمین توسط افرادی کاشته شده بود تا دلایلی بر فضای سبز بودن آن ارائه شود که نمی تواند دلیلی بر این مدعا باشد.

وی افزود: همچنین مسکن و شهرسازی برای این قطعه زمین پلاک ثبتی به مالکیت خود به عنوان مدارک لازم برای پرونده ارائه داده که حکایت از مالکیت این مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر دادستان در مورد زمین مورد مناقشه در تبریز

اظهار نظر دادستان در مورد زمین مورد مناقشه در تبریز