مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-29حوادث

کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم


رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و اظهار داشت: متهم اصلی پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است.

- بندرعباس - رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و اظهار داشت: متهم اصلی پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری هرمزگان، علی صالحی اعلام کرد: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) و جمع آوری مستندات در خصوص مغایرت های به وجود آمده در حساب های مالی سازمان منطقه آزاد قشم و برداشت غیرمجاز وجوه از حساب های مذکور، دستورات قضایی لازم صادر و متهم اصلی که یکی از مسئولان امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم است، دستگیر شد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جزیره قشم، اتهام این مسئول متخلف دایر بر اختلاس توأم با چهل و دو فقره جعل و استفاده از سند مجعول به وی تفهیم شد.

صالحی تصریح کرد: با بررسی گردش مالی حساب های متهم و اسناد موجود، تاکنون پنج باب منزل مسکونی و یک واحد تجاری در مناطق مختلف جزیره قشم از او شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم

کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم