مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-28اقتصادي

کرونا اختلافات زوجین، خودکشی و سالمندآزاری را در اصفهان افزایش داد


مجتبی ناجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون ارایه آمار این دسته از پرونده ها و آسیب ها به افزایش 47 درصدی اختلافات زوجین، 26 درصدی همسر آزاری و افزایش سه برابر قصد و اقدام به خودکشی در این مدت در مقایسه با اسفندماه سال 97 اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: نبود برنامه مناسب برای اوقات فراغت و درخانه ماندن و همچنین نداشتن مهارت های برنامه ریزی و کنترل هیجان ها موجب افزایش این دسته از مشکلات اجتماعی در استان شده است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان با بیان این که ماموریت های اورژانس اجتماعی در این مدت بیش از 38 درصد افزایش یافت، تصریح کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاهش آسیب های اجتماعی نفرات تیم اورژانس اجتماعی نیز افزایش داده شده تا اینکه با انجام مداخلات اجتماعی از نتایج شوم این اختلافات جلوگیری شود.

وی حساسیت های نسبت به رعایت بهداشت، نداشتن مهارت های فردی و کنار آمدن با اختلاف سلیقه ها را از عوامل بروز اختلافات در برخی از خانواده ها اعلام کرد و گفت: در برخی از خانواده های این استان زن و شوهر در روزهای تعطیل قادر به کنار هم بودن نیستند و در ایام تعطیل دچار مشکل می شوند که در شرایط کرونا این موضوع باعث بروز مشکلات زیادتری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اختلافات زوجین، خودکشی و سالمندآزاری را در اصفهان افزایش داد

کرونا اختلافات زوجین، خودکشی و سالمندآزاری را در اصفهان افزایش داد