مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-04-28پزشكي

واکاوی شایعات پیرامون مصرف دخانیات در روزهای کرونایی


شیوع ویروس کرونا با وجود همه پیامدهای منفی، نگرانی ها و غم جانکاهی که در از دست دادن تعدادی از هموطنان به دنبال داشت، اما خالی از شایعه و حواشی نیز نبود و از همان روزهای ابتدایی با طرح شایعاتی نظیر تاثیر مصرف برخی مواد غذایی و الکل صنعتی و استعمال موادمخدر در مقابله با ابتلا به ویروس کرونا، سلامتی برخی از مردم را به خطر انداخت.

تحقیقات و مطالعات علمی بسیاری در حال انجام است تا زوایایی از این ویروس نوظهور آشکار شود، تا بتوان در مقابله با آن اقدامات موثرتری انجام داد، اما هنوز بسیاری از این تحقیقات به نتیجه قطعی نرسیده است و متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت در اظهارنظرهای خود به جز توصیه های بهداشتی فردی و اجتماعی که به قطعیت رسیده است، اظهارنظرهای قطعی در رابطه با جزییات نحوه عملکرد این ویروس ارائه نمی دهند.

یکی از موضوعاتی که به تازگی در خصوص راه های انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه مطرح شده است، آلودگی دود سیگار افراد مبتلا به ویروس کرونا است.

از یک سو افراد غیرسیگاری نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داده و عنوان می کنند که افراد ناقل ویروس کرونا که سیگاری هستند می توانند برای آنها خطرآفرین باشند و آنها که امکان دوری از دود سیگار برایشان میسر است، از چنین فضایی دوری می کنند، اما برخی هم هستند که به ناچار مجبورند دود سیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی شایعات پیرامون مصرف دخانیات در روزهای کرونایی

واکاوی شایعات پیرامون مصرف دخانیات در روزهای کرونایی