مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-28سياسي

شورای نظارت بر صداوسیما به ماجرای دستمزد های نجومی مجریان ورود می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره شایعات مرتبط با دستمزد نجومی برخی سلبریتی ها در تلویزیون که در روز های اخیر حاشیه ساز شده است، - دبیر شورای نظارت بر صداوسیما از جمع آوری مستندات برای مشخص شدن واقعیت دستمزد های مجریان تلویزیون و بررسی اینکه این مبالغ در سطح استاندارد بوده است یا خیر، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره شایعات مرتبط با دستمزد نجومی برخی سلبریتی ها در تلویزیون که در روز های اخیر حاشیه ساز شده است، گفت: یکی از دستور جلسات ما این است که به بررسی و جمع آوری اطلاعات و داده ها در همین زمینه بپردازیم.

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اظهارنظر های مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه های رسمی اضافه کرد: چندان نمی توان به اخبار شبکه های اجتماعی تکیه کرد.

خود ما براساس مستنداتی که در حال جمع آوری آن ها هستیم قضیه را بررسی می کنیم.

چارچوب درستی برای دستمزد مجریان شکل نگرفته است وی درباره اینکه دستمزد های مجریان تلویزیونی در چند سال اخیر مورد حاشیه هایی قرار گرفته، اما چارچوب درستی برای آن شکل نگرفته است، گفت: شورای نظارت بر صداوسیما وظیفه اش نظارت بر کلیت سازمان صداوسیما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نظارت بر صداوسیما به ماجرای دستمزد های نجومی مجریان ورود می کند

شورای نظارت بر صداوسیما به ماجرای دستمزد های نجومی مجریان ورود می کند