مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-04-27سياسي

عدم پوشش اینترنت؛ مهمترین مشکل «شاد»


فرماندار صومعه سرا، با اشاره به راه اندازی شبکه مجازی «شاد» در بحران کرونا، گفت: این شبکه کاستی هایی به همراه دارد که مهمترین مشکل آن عدم پوشش اینترنت در نقاط مختلف و اختلال در روند آموزش برای معلمان، - ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا، با اشاره به راه اندازی شبکه مجازی شاد در بحران کرونا، گفت: این شبکه کاستی هایی به همراه دارد که مهمترین مشکل آن عدم پوشش اینترنت در نقاط مختلف و اختلال در روند آموزش برای معلمان، اولیا و دانش آموزان در شهرستان صومعه سراست.

سیدجلال سیدمحمدی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا در سال جاری، ضمن تبریک فرارسیدن 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: برنامه های بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان زحمتکش امسال باید بیشتر قابل لمس باشد.

وی افزود: با گذشت حدود 70 روز از آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی معلمان حتی در سخت ترین شرایط دست از آموزش دانش آموزان خود برنداشته اند و در این مسیر ثابت قدم هستند.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با اعلام اینکه وزارت آموزش و پرورش مانند سایر وزارتخانه ها باید در راستای جبران خسارات ناشی از تعطیلی کرونا بسته های حمایتی را برای مراکز آموزشی غیرانتفاعی در نظر بگیرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پوشش اینترنت؛ مهمترین مشکل «شاد»

عدم پوشش اینترنت؛ مهمترین مشکل «شاد»