مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-04-27اقتصادي

انتقاد فرماندار رضوانشهر از وضعیت بیمارستان این شهرستان


محمد مهدی مظفری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با انتقاد از وضعیت نابسامان بیمارستان این شهرستان گفت : این مرکز درمانی به دلیل نداشتن تجهیزات و امکانات لازم و نیز متخصصان مربوطه امکان خدمات دهی مطلوب به مردم این شهرستان را ندارد و بسیاری ناچارند برای دریافت خدمت به مرکز استان بروند.

وی عنوان کرد : برای ساخت و راه اندازی این بیمارستان میلیاردها تومان هزینه شده است و هم اکنون نیز ماهانه در این بیمارستان، میلیون ها تومان هزینه می شود ولی در عمل شاهد ارائه خدمات قابل قبول و مورد انتظار به مردم نیستیم.

وی افزود: این حق مسلم حدود 80 هزار نفر مردم رضوانشهر و پره سر است تا از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

وی اظهار کرد : در شرایط کنونی، بیش از غم و اندوه ناشی از شیوع کرونا، وضعیت وخیم و نابسامان بودن این بیمارستان است ما را رنج می دهد مرکزی که با وجود آنکه مدتها از راه اندازی آن می گذرد، هنوز تجهیز نشده است.

فرماندار این شهرستان تاکید کرد : باید تحت هر شرایطی حق مردم رضوانشهر در این زمینه مطالبه شود چون در وضعیت موجود، ظرفیت و شرایط بیمار پذیری در این مرکز وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان جهش تولید گفت: برای کمک و یاری رساندن به واحدهای تولیدی در این شهرستان، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار رضوانشهر از وضعیت بیمارستان این شهرستان

انتقاد فرماندار رضوانشهر از وضعیت بیمارستان این شهرستان