مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-27دانش

افتتاح حدود نیم میلیون مترمربع فضاهای آموزشی و رفاهی تا پایان سال


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از افتتاح حدود نیم میلیون مترمربع فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی در دانشگاه ها، - مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری تا پایان سال 1399 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور ضمن بیان این مطلب گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان کانون های اصلی تولید دانش و فناوری جایگاه ویژه ای در رشد و بالندگی آموزش عالی کشور دارا هستند.

تولید علم با توجه به پیشرفت سریع علم و دانش در جهان نیازمند بازنگری است، بنابراین سوق دادن دانشگاه ها به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم همراه با تولید دانش مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان و بسترسازی برای اشتغال جوانان و روزآمد کردن و ارتقای علمی و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به منظور دستیابی ایران 1404 به جایگاه اول منطقه در اولویت برنامه های آموزش عالی قرار دارد.

به گفته معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در اسناد بالادستی نیازمند توسعه متناسب زیرساخت ها با اهداف سیاست گذاری شده به همراه تامین منابع لازم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی افزود: در حال حاضر تعداد 260 طرح عمرانی با زیربنای حدود یک میلیون و 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح حدود نیم میلیون مترمربع فضاهای آموزشی و رفاهی تا پایان سال

افتتاح حدود نیم میلیون مترمربع فضاهای آموزشی و رفاهی تا پایان سال