مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-27دانش

افزایش نیم میلیون مترمربع فضاهای دانشگاهی تا پایان سال 99


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از افتتاح حدود نیم میلیون مترمربع فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی در دانشگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از افتتاح حدود نیم میلیون متر مربع فضاهای آموزشی، کمک آموزشی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری تا پایان سال 1399 خبر داد.

وی ادامه داد: دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان کانون های اصلی تولید دانش و فناوری جایگاه ویژه ای در رشد و بالندگی آموزش عالی کشور دارا هستند.

تولید علم با توجه به پیشرفت سریع علم و دانش در جهان نیازمند بازنگری است، بنابراین سوق دادن دانشگاه ها به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم همراه با تولید دانش مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان و بسترسازی برای اشتغال جوانان و روزآمد کردن و ارتقای علمی و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به منظور دستیابی ایران 1404 به جایگاه اول منطقه در اولویت برنامه های آموزش عالی قرار دارد.

به گفته معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در اسناد بالادستی نیازمند توسعه متناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نیم میلیون مترمربع فضاهای دانشگاهی تا پایان سال 99

افزایش نیم میلیون مترمربع فضاهای دانشگاهی تا پایان سال 99