مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-27سياسي

هدف گذاری برای فعالسازی 110 واحد تولیدی راکد کرمان در سال 99


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در مجموع 110 واحد تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در سطح استان کرمان تعهد داده شده که امسال از مجموع 742 واحد وارد مدار تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: طی سال گذشته محور همه برنامه های ما در پروژه ها از جمله اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و تاکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه بود و دنبال می شد.

وی با بیان اینکه امسال به نوعی همه مطالب در هم تلفیق شده و در قالب جهش تولید که عنوان و محور امسال است را دنبال خواهیم کرد، عنوان کرد: جهش تولید در اقتصاد به معنای سرعت است و در حقیقت ما باید رونق تولید را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم و با توانی که در دستگاه های اجرایی و استان وجود دارد می توانیم به این هدف برسیم.

فدایی اظهار کرد: پنجره واحد سرمایه گذاری در قانون هم پیش بینی شده است و از اواخر سال 96 که این کار در استان کرمان آغاز شد، قرار بود به صورت الکترونیکی باشد و صدور مجوز سرمایه گذاری را تا 15 روز کاهش دهیم که عملا هم مشخص شد توان این کار وجود دارد، البته آن انتظاری که داشتیم از پنجره واحد سرمایه گذاری محقق نشد، اما باید امسال تکلیف آن را روشن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای فعالسازی 110 واحد تولیدی راکد کرمان در سال 99

هدف گذاری برای فعالسازی 110 واحد تولیدی راکد کرمان در سال 99