مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-04-27دانش

زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد


مهدی برادران نیا، مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعلام شروع مهلت ثبت نام تقاضای مهمانی و انتقال دانشجویان دارای شرایط خاص در مقطع کارشناسی گفت: - مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز گفت: ثبت نام انتقال مهمانی و دانشجویان دانشگاه آغاز شده است و دانشجویان می توانند تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه سجاد درخواست خود را ثبت کنند.

مهدی برادران نیا، مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعلام شروع مهلت ثبت نام تقاضای مهمانی و انتقال دانشجویان دارای شرایط خاص در مقطع کارشناسی گفت: دانشجویان می توانند تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری سامانه سجاد به آدرس الکترونیکی https://portal.

saorg.

ir و بامطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

برادران نیا با اشاره به برخی قوانین و مقررات بررسی درخواست های مهمانی و انتقال دانشجویانتصریح کرد: دانشگاه بر اساس آیین نامه نقل وانتقال صرفاً درخواست هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق این سامانه ثبت شده باشند و موافقت با نقل وانتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن سایر شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد

زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد