مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-04-27ورزشي

فعال تر شدن بخش خصوصی در ورزش، اولویت ما در سال جاری


اولویت اصلی ما در سال 99، سرمایه گذاری و فعال تر شدن بخش خصوصی در ورزش است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولویت اصلی ما در سال 99، سرمایه گذاری و فعال تر شدن بخش خصوصی در ورزش است.

افشین حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در بین دستگاه های استان در بخش واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، اظهار کرد: در صورتی که شرکت های خصوصی، باشگاه ها و فعالان ورزشی برنامه ای برای سرمایه گذاری در پروژه های نیمه تمام یا زمین های ورزشی در تملک اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند، ما نیز شرایط واگذاری این پروژه ها را داریم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با توجه به برنامه ای که برای جذب اعتبارات منابع مختلف ملی و استانی دارد، در سال 99 اولویت اصلی اش، سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش است و سعی ما بر این است که امسال بخش خصوصی در ورزش سرمایه گذاری کند و از ظرفیت هایی که در قانون برای حمایت از این بخش دیده شده است، استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به تنگناهای اقتصادی که وجود دارد، برنامه داریم که در سال 99 از فرصت هایی که در قانون وجود دارد، استفاده و کمک کنیم تا بخش خصوصی در ورزش فعال تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال تر شدن بخش خصوصی در ورزش، اولویت ما در سال جاری

فعال تر شدن بخش خصوصی در ورزش، اولویت ما در سال جاری