مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-27پزشكي

خراسان جنوبی ها در شرایط کرونا سنگ تمام گذاشتند


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: اهدای خون آقایان چهار درصد و اهدای خون توسط بانوان 133 درصد در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: اهدای خون آقایان چهار درصد و اهدای خون توسط بانوان 133 درصد در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

محمدرضا عاملی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمامی تجهیزات در فرآیند انتقال خون کاملا بهداشتی است و هیچ خطری سلامت اهداکنندگان را تهدید نخواهد کرد.

وی افزود: در فروردین ماه جاری، 1969 نفر به مراکز اهدای خون مراجعه داشته اند که از این تعداد، 1569 نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد، 1387 نفر آقا و 191 نفر بانو بوده اند، خاطرنشان کرد: در این مدت علی رغم شیوع کرونا، 12 درصد شاهد افزایش اهدای خون بوده ایم که اهدای خون آقایان چهار درصد و اهدای خون توسط بانوان 133 درصد در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

عاملی با اشاره به فعال بودن مراکز اهدای خون بیرجند و طبس در این ماه، یادآور شد: در روزهای شنبه تا چهارشنبه مردم می توانند از ساعت 7:30 تا 13:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 20:15 تا 23:45 با مراجعه به مرکز اهدای خون بیرجند، اهدای خون داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ها در شرایط کرونا سنگ تمام گذاشتند

خراسان جنوبی ها در شرایط کرونا سنگ تمام گذاشتند