مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-04-26اجتماعي

فضاهای سبز متناسب با نیاز شهرها گسترش یابد


فضاهای سبز باید متناسب با نیاز شهرها گسترش یابد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: فضاهای سبز باید متناسب با نیاز شهرها گسترش یابد.

محمدرضا ذوالقدری ها در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که برای اولین بار در سطح شهرستان کاشت 2000 پیاز لاله هلندی توسط شهرداری ابهر انجام شد، اظهار کرد: پیاز لاله هلندی در دی ماه امسال کاشته شده بود که با رسیدن فصل بهار شاهد به ثمر رسیدن این گل ها هستیم.

وی با اشاره به این که یکی از مهم ترین اهداف این کار ایجاد شور و نشاط و ارتقای روحیه شهروندی است، تصریح کرد: شهرداری قصد دارد کاشت این گل ها را گسترش دهد تا جایی که بتواند از آن ها برای فروش و توسعه گردشگری هم بهره گیرد.

شهردار ابهر با اشاره به نقش موثر فضای سبز شهری در روحیه شهروندان، ادامه داد: علاوه بر لاله های هلندی، 10 هزار جعبه گل فصلی بنفشه، 2500 گلدان گل اختر در سطح شهر میادین و بلوارهای اصلی شهر توسط شهرداری کاشت شده است.

این مسئول با تاکید بر این که امروزه نقش و اهمیت فضاهای باز و سبز در محیط زیست و کیفیت زندگی مجتمع های زیستی به طور چشم گیری رو به افزایش است و به همین جهت، در اکثر کشورها، فضای باز و سبز جزو لاینفک تصمیمات برنامه ریزی کاربری زمین به شمار می آیند، ادامه داد: شهرداری ابهر نیز توجه ویژه ای به این مقوله دارد و همه تلاش خود را برای گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای سبز متناسب با نیاز شهرها گسترش یابد

فضاهای سبز متناسب با نیاز شهرها گسترش یابد