مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:272020-04-26سياسي

ماسال با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی در حوزه بهداشت مواجه است


فرماندار ماسال با اشاره به کمبود نیروی انسانی و تجهیزات بهداشتی و درمانی در این شهرستان، گفت: وجود این کمبودها سبب ایجاد نگرانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید پور حضرت، پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا ماسال در فرمانداری این شهرستان ضمن قدردانی از کادر سلامت گیلان و شهرستان در مقابله با این ویروس، اظهار کرد: طرح ملی غربالگری در شهرستان ماسال با پوشش حدود 100 درصدی همراه بوده است.

پور حضرت با اشاره به تشکیل مستمر نشست های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ماسال، افزود: مردم، اصناف و مسئولان در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا همکاری خوبی داشتند.

فرماندار ماسال در ادامه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در این شهرستان، گفت: اصناف و صنایع ماسال در اجرای این طرح همکاری داشته و کاهش شمار مبتلایان و جان باختگان گواه این ادعا است.

وی با ابراز نگرانی از کمبود نیروی انسانی و تجهیزات سرمایه ای در حوزه سلامت ماسال، تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی و تجهیزات سرمایه ای در ماسال موجب شده تا ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم با نگرانی همراه باشد.

لزوم توزیع عادلانه تجهیزات و امکانات بهداشتی امام جمعه ماسال نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با دعا و توسل به خداوند متعال در این ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسال با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی در حوزه بهداشت مواجه است

ماسال با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی در حوزه بهداشت مواجه است