مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-04-26سياسي

بسیج مجازی برای مشارکت حداکثری اصفهانی ها در جشنواره رضوی


سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: دهمین دوره جشنواره رضوی با وجود تعطیلی کتابخانه های عمومی، با تکیه بر فضای مجازی به دنبال افزایش ضریب مشارکت شهروندان اصفهانی است.

- امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: این جشنواره با معرفی 12 عنوان کتاب، خانواده ها، دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت می کند.

وی با اشاره به تعطیلی کتابخانه های عمومی بیان داشت: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی علی رغم تعطیلی کتابخانه های عمومی، نخستین گام های خود را با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش دبستانی، مدارس و دانشگاه های سراسر کشور؛ امکان مشارکت در بخش های مختلف خود را در این بستر فراهم کرده است.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه خانواده ها و علاقه مندان گروه های مختلف سنی می توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا (ع)، حضرت امام هادی (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مجازی برای مشارکت حداکثری اصفهانی ها در جشنواره رضوی

بسیج مجازی برای مشارکت حداکثری اصفهانی ها در جشنواره رضوی