مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:072020-04-26پزشكي

قول های وزیر بهداشت برای خراسان جنوبی مراکز درمانی تجهیز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر؛ محمد صادق معتمدیان در جمع رسانه های گروهی استان با اشاره به ملاقات هفته گذشته با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در این دیدار، گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان استان ارائه شد و وزیر بهداشت از زحمات همه اعضای ستاد استانی کرونا در استان قدردانی کرد.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت، خراسان جنوبی را جز استان هایی برشمردند که با هم افزاییِ دستگاه های اجرایی، در مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

معتمدیان اضافه کرد: در پی درخواست هایی که به وزیر بهداشت ارائه کردیم، دستورات خوبی صادر شد و به زودی یک دستگاه سی تی اسکن به شهرستان طبس اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: بیمارستان ایرانمهر نیز که یکی از بزرگترین مراکز درمان بیماران سرطانی در شرق کشور است و با کمک خیّرین راه اندازی شده، نیاز به دستگاه کمیاب و گران قیمت شتاب دهنده خطی داشت که با دستور وزیر بهداشت این دستگاه در اختیار استان و بیمارستان ایرانمهر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین طی چند ماه آینده، دستگاه ام.

آر.

آی مورد نیاز شهرستان های قاین، فردوس و طبس نیز تأمین می شود که مجموع این موارد در شرایط دشوار کنونی، کمک شایانی در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول های وزیر بهداشت برای خراسان جنوبی مراکز درمانی تجهیز می شود

قول های وزیر بهداشت برای خراسان جنوبی مراکز درمانی تجهیز می شود