مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:572020-04-26فناوري

ایران سایت؛ شرکت طراحی وب سایت و پورتال سازمانی


طراحی پورتال سازمانی، طراحی سایت فروشگاه آنلاین و پشتیبانی سایت تنها بخش کوچکی از خدمات شرکت ایران سایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی را به شما ارائه دهد، شرکت طراحی سایت ایران سایت با بیش از 22 سال تجربه و سابقه در این زمینه، نمونه کارهای معتبری را به کاربران خود ارائه داده که می توانید آنها را در وب سایت ایران سایت مشاهده کنید.

طراحی پورتال سازمانی منظور از پورتال سازمانی، درگاه اطلاعات سازمانی تحت وب است که با در نظر گرفتن نیازهای خاص سازمانی و ارائه خدمات به پرسنل، مدیران و مشتریان سازمان طراحی می شود.

شرکت ایران سایت نمونه کارهای متنوعی را در زمینه طراحی پورتال سازمانی دارد و می توانید با خیال آسوده طراحی پورتال سازمان خود را به شرکت ایران سایت بسپارید.

ویژگی ها و امکانات پورتال های سازمانی که توسط این شرکت طراحی می شوند شامل سیستم گردش کار، سیستم مدیریت اسناد، مقالات و دانشنامه، دریافت گزارش از نرم افزارهای گوناگون، امکان ارتباطات درون سازمانی میان پرسنل و مدیران، رزرو امکانات سازمانی مانند اتاق کنفرانس، کتاب، خودرو، جلسات با سایر کارکنان، اطلاع رسانی و اخبار سازمانی، جلسات آنلاین و … است.

شرکت ایران سایت با برآورد نیازها و امکاناتی که سازمان شما به آن نیاز دارد پورتال سازمانی را برای شما طراحی کرده و در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سایت؛ شرکت طراحی وب سایت و پورتال سازمانی

ایران سایت؛ شرکت طراحی وب سایت و پورتال سازمانی