مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-26سياسي

تقوا و ساده زیستی از صفات بارز مرحوم آیت الله امینی بود


تولیت آستان قدس رضوی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله ابراهیم امینی، گفت: تقوا و تواضع همراه با ساده زیستی و فروتنی از صفات بارز این عالم ربانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون ضایعه درگذشت عالم ربانی، استاد اخلاق آیت الله ابراهیم امینی یار دیرینه حضرت امام (ره) را خدمت مقام معظم رهبری، اساتید بزرگوار و فضلای حوزه علمیه قم و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم.

این عالم جلیل القدر که از ذخایر حوزه علمیه بودند، عمر شریف خود را در راه تعلیم و تربیت، تحقیق و تألیف آثار گران بها صرف نمودند و در صحنه های سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی قبل و بعد از انقلاب همواره حضور فعال داشته و با پیروی و حمایت از رهبری معظم انقلاب و قبول مسئولیت های مختلف نقش مؤثری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نمودند.

تقوا و تواضع همراه با ساده زیستی و فروتنی از صفات بارز آن عالم فرزانه بود.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج (ع) علو درجات را برای آن عالم مجاهد و انقلابی از خداوند متعال مسئلت نموده و برای خانواده مکرم و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوا و ساده زیستی از صفات بارز مرحوم آیت الله امینی بود

تقوا و ساده زیستی از صفات بارز مرحوم آیت الله امینی بود