مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:272020-04-26پزشكي

بارداری،کرونا و عوارض احتمالی بر جنین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر مهین نجفیان شامگاه شنبه در برنامه زنده تلویزیونی سیمای خوزستان اظهار داشت: در خوزستان تنها یک مورد مرگ مادر باردار مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده که یک مادرجوان با نوع حاد بیماری بود و تمام ارگان های بدنش را یکی یکی از دست داد.

وی افزود: یک تیم 11 نفره با بهترین استانداردها برای نجات این بیمار تلاش کردند اما با وجود اینکه بیماری زمینه ای نداشت جان خود را از دست داد و قبل از فوت بیمار جنین 5.

5 ماهه وی فوت کرد.

نجفیان ادامه داد: اما بیماران زیادی بدون مشکل زایمان طبیعی و یا سزارین انجام می دهند وبر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تشخیص نوع زایمان با توجه به شرایط بیمار به عهده متخصص زنان و زایمان است.

این متخصص زنان و زایمان در خصوص عوارض احتمالی ویروس کرونا بر جنین گفت: با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی هنوز درزمینه بسیاری از رفتارهای ویروس کرونا اطلاع کافی نداریم اما از آنجایی که این ویروس شبیه ویروس خانواده سارس و مرس است و قبلا در مورد آنها تحقیقات کامل انجام شده به نظرمی آید عفونت حاد و شدید با ویروس کرونا می تواند روی جنین تاثیر بگذارد مخصوصا اگر یک دوره تب دار و طولانی را پشت سر گذاشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارداری،کرونا و عوارض احتمالی بر جنین

بارداری،کرونا و عوارض احتمالی بر جنین