مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 03:062020-04-25اقتصادي

نماینده مجلس: صنعت فولاد از چشم اندازهای جهش تولید در ملایر است


در سال های گذشته گام های اثرگذاری برای احیا و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی ملایر برداشته شد، رویکردی مثبت در حوزه صنعت و معدن این شهرستان که ضرب آهنگ توسعه را شتاب داد و به معنای واقعی تولید را رونق بخشید.

به جرات می توان گفت چشم انداز تولید و صنعت در دومین شهر بزرگ استان همدان با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر، بسیار روشن است و با وجود کارخانه های بزرگی همچون فولاد، کیان کُرد، بافتینه و بافتسان و واحدهای فرآوری فروسیلیس و ده ها واحد ریز و درشت صنعتی، ملایر را در بالاترین جایگاه تولیدی و صنعتی استان قرار داده است.

بدون شک صنعت فولاد این غول آهنی ملایر، پس از طی فراز و نشیب های فراوان، سال 97 حیات دوباره را تجربه کرد و حالا در سال جهش تولید حرف برای گفتن بسیار دارد و با عزم راسخ مردان آهنین خود آینده ای درخشان را در رونق تولید و صادرات ترسیم کرده است.

این در حالیست که نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی احیای دوباره این واحد بزرگ صنعتی را در حد معجزه دانست که پس از تعطیلی بیش از چهار سال و اسقاطی شدن کارخانه به طور کامل، در نهایت سال 97 واحد ذوب و نورد این کارخانه بزرگ دوباره به چرخه تولید بازگشت و تولید خود را از سر گرفت.

محمد کاظمی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا به تلاش و پیگیری های 2 ساله برای حیات دوباره صنعت فولاد ملایر و برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: صنعت فولاد از چشم اندازهای جهش تولید در ملایر است

نماینده مجلس: صنعت فولاد از چشم اندازهای جهش تولید در ملایر است