مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-04-25دانش

اهمیت بازار سوریه و حضور شرکت های دانش بنیان


کارشناس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی دفتری با عنوان پایگاه فناوری پیشرفته ایران در سوریه خبر داد و گفت: - محمدمهدی پاک پرور کارشناس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره اهمیت بازار سوریه و حضور شرکت های دانش بنیان، گفت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دفتری با عنوان پایگاه فناوری پیشرفته ایران در سوریه راه اندازی کرده که پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان به این کشور است.

  وی افزود: این دفتر به واسطه شناخت شرایط اقتصادی سوریه شرکت های دانش بنیان را بخوبی راهنمایی می کند که چگونه در این بازار حضور پیدا کنند.

  تمایل سوریه برای تعامل بیشتر با ایران  کارشناس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی اضافه کرد: به واسطه شرایطی که در بازار سوریه حاکم است فرصتی فراهم شده تا شرکت های دانش بنیان بتوانند در حوزه هایی همچون سلامت، برق، مخابرات، الکترونیک، IT و حوزه های مرتبط در سوریه حضور پیدا کنند.

سوریه تمایل دارد که با ایران تعامل بیشتری برقرار کند و این فرصت مناسبی است که شرکت های ایرانی بتوانند خودشان را بیشتر و بهتر نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بازار سوریه و حضور شرکت های دانش بنیان

اهمیت بازار سوریه و حضور شرکت های دانش بنیان