مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-25پزشكي

تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های خراسان جنوبی تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان با اشاره به ملاقات هفته گذشته با دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در این دیدار، گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان استان ارائه شد و وزیر بهداشت نیز ضمن قدردانی از زحمات همه اعضای ستاد استانی کرونا، خراسان جنوبی را جزء استان هایی برشمرد که با هم افزایی دستگاه های اجرایی، در مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

وی گفت: در پی درخواست هایی که به وزیر بهداشت ارائه کردیم، دستورات خوبی صادر شد و به زودی یک دستگاه سی تی اسکن به شهرستان طبس اختصاص خواهد یافت.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بیمارستان ایرانمهر نیز که یکی از بزرگترین مراکز درمان بیماران سرطانی در شرق کشور است و با کمک خیرین راه اندازی شده، نیاز به دستگاه کمیاب و گرانقیمت شتاب دهنده خطی داشت که با دستور وزیر این دستگاه در اختیار استان و بیمارستان ایرانمهر قرار خواهد گرفت؛ همچنین طی چند ماه آینده، دستگاه ام.

آر.

آی مورد نیاز شهرستان های قاینات، فردوس و طبس نیز تامین خواهد شد که مجموع این موارد در شرایط دشوار کنونی، کمک شایانی در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان خواهد بود، همچنین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان به زودی توسط هیات امنای ارزی وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های خراسان جنوبی تامین می شود

تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های خراسان جنوبی تامین می شود