مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:352020-04-25حوادث

دستگیری 4 حفار غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان گرمی


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل از دستگیری چهار نفر حفار غیرمجاز میراث فرهنگی و آثار تاریخی در شهرستان گرمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر افضل نیا بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با پیگیری ها در راستای شناسایی حفاران غیرمجاز آثار تاریخی و میراث فرهنگی استان، چهار نفر حفار غیرمجاز در شهرستان گرمی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی که با فرماندهی انتظامی بخش انگوت انجام شد، این افراد در حین حفاری دستگیر و پرونده برای آن ها تکمیل و تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

وی افزود: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، تشکیل اکیپ های نظارتی روزانه و گشت زنی شبانه روزی است، با همکاری فرماندهی انتظامی در راستای شناسایی این افراد اقدام می شود.

افضل نیا افزود: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان مقتدرتر از گذشته کار پایش و گشت زنی را انجام می دهد، اما با وجود این تلاش ها با توجه به گستردگی استان مقابله با هر گونه سوءاستفاده از میراث تاریخی و فرهنگی منطقه از سوی افراد سودجو نیازمند مشارکت و همکاری مردم است.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان اردبیل فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد لزوم حفاظت از آثار تاریخی را از ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 حفار غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان گرمی

دستگیری 4 حفار غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان گرمی