مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-25پزشكي

عوارض بیماری کووید-19 کمتر از بیماری سارس است


برخی از بیماران بهبودیافته کووید-19 بعد از درمان، عملکرد ریوی سالمی دارند و این مورد نشان می دهد عوارض این بیماری بعد از بهبود کمتر از بیماری سارس در مبتلایان است.

- ایسنا/خراسان رضوی برخی از بیماران بهبودیافته کووید-19 بعد از درمان، عملکرد ریوی سالمی دارند و این مورد نشان می دهد عوارض این بیماری بعد از بهبود کمتر از بیماری سارس در مبتلایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازچاینا مورنینگ پست، دکتر دیوید هوی شو چونگ محقق هنگ کنگی هشدار داد تا زمانی که واکسن کووید-19 تولید شود، هنگ کنگ باید با این بیماری مقابله کند زیرا در زمستان احیاء مجدد این ویروس بعید نیست.

هوی، رییس گروه پزشکی و درمانی دانشگاه چینی گفت: پزشکان بیمارستان پرنس ولز 10 بیمار مرخص شده از این بیمارستان را برای درک عوارض جانبی بیماری کووید-19 موردمطالعه قراردادند و در کمال تعجب مشخص شد، این بیماران هیچ عارضه جانبی بعد از بهبودی نداشتند.

وی گفت: از بین 70 بیمار تحت درمان در بیمارستان پرنس ولز، حدود نیمی از بیماران بهبود یافتند و 10 بیمار تحت بررسی مجدد قرار گرفتند.

آنان عملکرد ریوی طبیعی داشتند و به راحتی تنفس می کردند.

در تحقیق اوایل ماه مارس بیمارستان پرنسس مارگارت نیز مشخص شد از هر 12 نفر دو تا سه فرد در زمان پیاده روی سریع، مشکل تنفسی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض بیماری کووید-19 کمتر از بیماری سارس است

عوارض بیماری کووید-19 کمتر از بیماری سارس است