مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:152020-04-25اقتصادي

لزوم مطالبه معوقه بیمه فعالان صنعت گردشگری توسط دولت


فعال گردشگری و مدیر اولین موسسه آموزش گردشگری در یزد با تاکید بر توجه دولت به معوقه بیمه کارکنان صنعت گردشگری در شرایط بحران، گفت: دولت برای حمایت از صنعت گردشگری ضمن تسهیل گری در پرداخت اقساط بیمه، - از سازمان تامین اجتماعی ملاحظاتی را برای این صنعت متضرر مطالبه کند.

حمید کاظمی فرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که گردشگری متضررترین صنعت در کشور به دلیل شرایط بحرانی ناشی از کرونا به شمار می رود، اظهار کرد: متاسفانه گردشگری جزو مواردی است که قبل از بحران کرونا نیز دچار آسیب شده بود و شیوع این بیماری منجر به تشدید وضعیت نامطلوب این صنعت در کشورمان شد و همزمانی این مشکل با عید نوروز که اوج فعالیت گردشگری و بازده اقتصادی آنان بود، خسارت جبران ناپذیری به این حوزه زد.

وی بر لزوم اعتمادسازی جامعه نسبت به دولت تاکید کرد و گفت: در حال حاضر فعالان این صنعت نیازمند اعتماد به سیستم دولتی هستند که دولت می تواند با اقدامات موثر در دوران پسابحران، این مهم را دوباره احیا کند.

این فعال گردشگری با بیان این که دولت باید به فعالان متضرر گردشگری وام های قرض الحسنه یا با بهره پایین و با تنفس طولانی تری نسبت به سایر تسهیلات بدهد، گفت: دولت باید قشر متضرر گردشگری را درک کند و ملاحظاتی را در این زمینه نسبت به فعالان گردشگری در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مطالبه معوقه بیمه فعالان صنعت گردشگری توسط دولت

لزوم مطالبه معوقه بیمه فعالان صنعت گردشگری توسط دولت