مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-04-24بين الملل

تهران در مقابله با کرونا از لندن جلوتر است


شهردار تهران در دیدار مجازی با شهردار لندن به تبادل اطلاعات در زمینه شیوه های کنترل شیوع کرونا در دو شهر تهران و لندن پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی، شهردار تهران در ادامه دیدار و گفتگوهای مجازی با شهرداران جهان، با صادق خان، شهردار لندن تماس ویدئویی برقرار کرد و در این دیدار گفت: محدودیت های زیادی در ناوگان حمل و نقل عمومی برای مدیریت شهری وجود دارد از جمله اینکه به دلیل تحریم ها امکان گسترش آن نیست اما شهرداری تهران در دوران شیوع کرونا با حفظ پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات موثری انجام داده است.

وی با ذکر اینکه ایران همزمان با دو ویروس کرونا و تحریم می جنگد، ادامه داد: با وجود شرایط کرونا، کسب و کارهای استارت آپی در ایران فعال شد و بسیاری از خدماتی که پیش از شیوع این ویروس به صورت حضوری انجام می شد، هم اکنون به صورت اینترنتی و در شبکه های مجازی انجام می شود.

شهردار تهران به موضوع تدفین افراد فوت شده در شرایط شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: همانطور که می دانید مسلمانان مراسم ویژه ای برای تدفین دارند، شهرداری تهران نیز در همین راستا تلاش کرد با رعایت تمام پروتکل ها و استانداردهای بهداشتی، متوفیان شهروندان در کمال احترام دفن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران در مقابله با کرونا از لندن جلوتر است

تهران در مقابله با کرونا از لندن جلوتر است