مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-24بين الملل

از این پس محدوده ای برای مصون ماندن اسراییل باقی نمانده است


یک روزنامه صهیونیستی با ابراز نگرانی از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی نور، استقرار این ماهواره را درمدار زمین بیانگر جهش در تکنولوژی ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری مهر ، شاول یانای تحلیلگر و کارشناس امور ایران و منطقه خلیج فارس روزنامه عبری زبان معاریو در یادداشتی که در پایگاه اطلاع رسانی این روزنامه منتشر شد، اقدام سپاه پاسداران در قرار دادن ماهواره در مدار زمین را یک دستاورد در بعد تکنولوژی دانست و اعتراف کرد با این اقدام ایران وارد باشگاه معدود کشورهایی شد که از این توانمندی بهره مند هستند.

این کارشناس صهیونیست با اشاره ضمنی به نگرانی و وحشت رژیم اسراییل از این دست آورد نوشت: اگر اخبار رسیده درست باشند این دستاورد به ایران قدرت قابل توجهی بخشیده و بیانگر جهشی در توانمندی های فنآورانه ایران چه در بعد غیر نظامی و چه نظامی آن است.

این تحلیلگر ادعا کرد ما به طور کامل از ساختار ماهواره پرتاب شده آگاهی داریم و اگر ایرانی ها بتوانند آن را راه اندازی کنند، صرف نظر از موفقیت آنها در پرتاب آن دیگر نمی توان محدوده ای برای خطراتی این ماهواره برای اسراییل به وجود می آورد، قائل شد.

در بخش دیگری از تحلیل معاریو آمده است، نگرانی اصلی از این دست آورد محقق شدن پیشرفت بسیاری زیادی است که ایران از این طریق در بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این پس محدوده ای برای مصون ماندن اسراییل باقی نمانده است

از این پس محدوده ای برای مصون ماندن اسراییل باقی نمانده است