مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-04-24پزشكي

خدمت رسانی سگ های رباتیک برای مقابله با کروناویروس


شرکت بوستون داینامیکز برای کاهش میزان تعامل کادر بیمارستان با کروناویروس، سگ های رباتیک خود را در اختیار بیمارستان ها گذاشته است.

- شرکت "بوستون داینامیکز" برای کاهش میزان تعامل کادر بیمارستان با کروناویروس، سگ های رباتیک خود را در اختیار بیمارستان ها گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت بوستون داینامیکز (Boston Dynamics)، سگ های رباتیک خود را برای خدمت رسانی طی دوره شیوع کروناویرس، در اختیار بیمارستان ها گذاشته است.

این ربات چهارپا در حال حاضر به کادر درمانی بیمارستان زنان بریگام (BWH) آمریکا است تا با کمک به درمان از راه دور بیماران مبتلا به کروناویروس، خطر تعامل با ویروس را کاهش دهد.

سگ رباتیک برای انجام دادن وظیفه خود، به یک آی پد مجهز شده که روی آن نصب می شود و به پزشکان امکان می دهد تا با بیماران صحبت کنند.

این آی پدها، صحبت های پزشک را به صورت زنده برای بیماران پخش می کنند.

این پروژه، راه جدیدی به سوی پزشکی از راه دور، پیش روی بوستون داینامیکز قرار داده است و این شرکت در حال حاضر به گردآوری گزینه های ضروری برای مقابله با گسترش کروناویروس مشغول است.

در پست جدید بوستون داینامیکر آمده است: شرکت ما در اوایل ماه مارس، پرس و جو از بیمارستان های گوناگون را آغاز کرد تا بداند که آیا می توان با کمک ربات های چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی سگ های رباتیک برای مقابله با کروناویروس

خدمت رسانی سگ های رباتیک برای مقابله با کروناویروس