مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-04-24حوادث

چرخ گوشت دست دختربچه سه ساله چابهاری را بلعید


ابوالحسن سراوانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته بخش اورژانس بیمارستان امام علی(ع) چابهار در تماس باسامانه 125 از آتش نشانان برای رهاسازی دست کودک از داخل دستگاه چرخ گوشت درخواست کمک کرد که بلافاصله با توجه به اهمیت حادثه یک تیم مجرب متشکل از چهار نفر از ایستگاه مرکزی باتمام تجهیزات و لوازم موردنیاز به بیمارستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام هماهنگی های لازم با کادر بیمارستان کودک مصدوم به اتاق عمل بیمارستان منتقل و با مهیاشدن شرایط، عملیات آزادسازی دست وی از داخل تیغه های چرخ گوشت آغاز شد، افزود: دست چپ کودک وارد چرخ گوشت شده و دستگاه دست وی را تا قسمت آرنج به داخل کشیده است.

مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چابهار گفت: امدادگران آتش نشانی پس ازیک ساعت عملیات دست کودک سه ساله را که لای تیغه های دستگاه چرخ گوشت گیرکرده بود آزاد کردند.

وی ادامه داد: پس از تلاش مستمر و بی وقفه با بریدن چرخ گوشت دست کودک سه ساله بدون صدمه زدن به قسمت های سالم آن آزاد کرده و مصدوم برای طی مراحل درمان در اختیار کادرپزشکی قرار گرفت.

سراوانی اظهارداشت: در این حادثه تلخ که عامل اصلی آن مانند تمام حوادث مشابه بی احتیاطی و بی توجهی والدین و رها کردن چرخ گوشت آماده بکار در دسترس کودکان بوده که باعث شد انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ گوشت دست دختربچه سه ساله چابهاری را بلعید

چرخ گوشت دست دختربچه سه ساله چابهاری را بلعید