مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-24سياسي

رزمایش مومنانه به سبک هیات فاطمیون بندرماهشهر


مرکز نیکوکاری کریم آل طه(ع) با بر عهده گرفتن اقدامات جهادی هیات فاطمیون بندرماهشهر، پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش همدلی کمک مومنانه را با نام مواسات علوی طی 4 گام آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، هیئت فاطمیون شهرستان بندرماهشهر از بزرگترین هیئت های مذهبی استان خوزستان به شمار می رود که همواره علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی به انجام اقدامات جهادی از جمله محرومیت زدایی و کمک رسانی در ایام بحرانی سال از جمله وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا در کشور نیز پرداخته است.

مسئول واحد تبلیغات مرکز نیکوکاری کریم آل طه (ع)در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهربا تشریح هر یک از مراحل این رزمایش پرداخت و اظهار داشت: در مرحله  اول این رزمایش با فراخوان خیرین و موسسات همکار خود ، 500 بسته ی غذایی حمایتی به ارزش تقریبی هر کدام  2میلیون ریال را بین خانواده ی مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

    پویا ملکی افزود: گام دوم طرح مواسات علوی این مجموعه توزیع افطاری میان خانواده های نیازمند  و دسترسی رایگان به نانوایی های متعدد در 7 نقطه ی شهرستان بندر ماهشهر جهت خالی نبودن سفره های افطار مومنین کم بضاعت تحت حمایت این مجموعه  خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مومنانه به سبک هیات فاطمیون بندرماهشهر

رزمایش مومنانه به سبک هیات فاطمیون بندرماهشهر