مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 16:502020-04-23اقتصادي

سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است/ سرعین شهر بدون کرونا


در بین همه شهرستان های استان اردبیل سرعین به دلیل جایگاه گردشگری بیشترین و بالاترین میزان لطمه و خسارت اقتصادی را دیده است.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای شهر سرعین گفت: در بین همه شهرستان های استان اردبیل سرعین به دلیل جایگاه گردشگری بیشترین و بالاترین میزان لطمه و خسارت اقتصادی را دیده است.

اکبر مینایی امروز چهارم اردیبهشت در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در دو ماه گذشته با تعطیلی مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی ها شهرستان سرعین به تعطیلی یکپارچه کشیده شده است و تاکنون هیچ واحد صنفی در این شهرستان فعالیت خود را از سر نگرفته اند.

رییس شورای شهر سرعین با اشاره به ارائه تخفیف 25 درصدی به آرای مصوب کمیسیون ماده 100 در ایام دهه فجر سال گذشته تصریح کرد: ارائه این تخفیفات و همچنین تاخیر در سررسید چک های ارائه شده به شهرداری تا پایان خرداد به تصویب شورای شهر سرعین رسیده است.

مینایی افزود: در ایام پساکرونا شهرداری با مشکلات و چالش های زیادی روبرو خواهد بود و ما از هم اکنون به مسئولان استانی و کشوری پیشنهاداتی را ارائه کردیم تا بستر و زمینه حمایت از مجموعه شهرداری را فراهم کنند.

وی گفت: با همکاری شورا و شهرداری در این ایام عملیات گندزدایی و همچنین ضدعفونی در مناطق مختلف شهر با دقت انجام شده و به هیچ وجه اجازه ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است/ سرعین شهر بدون کرونا

سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است/ سرعین شهر بدون کرونا