مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-04-23اقتصادي

بازار مواد شوینده ایران؛ دو ماه پس از کرونا


با گذشت بیش از دو ماه از ورود رسمی ویروس کرونا به کشور و به دنبال آن افزایش قابل توجه تقاضا برای مواد و محصولات شوینده و ضدعفونی کننده، حالا نه تنها آرامشی نسبی در این بازار حاکم شده، - با گذشت بیش از دو ماه از ورود رسمی ویروس کرونا به کشور و به دنبال آن افزایش قابل توجه تقاضا برای مواد و محصولات شوینده و ضدعفونی کننده، حالا نه تنها آرامشی نسبی در این بازار حاکم شده، که ایران آماده افزایش قابل توجه صادرات خود در این حوزه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با افزایش جدی تقاضا برای محصولاتی همچون الکل صنعتی و پزشکی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک، در روزهای ابتدایی اسفند بازار این محصولات به شکل جدی به هم ریخت؛ تا جایی که بسیاری از مناطق کشور یا دسترسی به این محصولات نداشتند یا با محدودیت های جدی و افزایش قابل توجه قیمت مواجه بودند.

هرچند در ابتدا نگرانی هایی از شرایط کشور در روزهای شیوع کرونا به وجود آمد اما فعالان بخش خصوصی در این حوزه بارها از بالا بودن ظرفیت کشور در تولید محصولات ضدعفونی بهداشتی خبر دادند و اعلام کردند که با گذشت چند روز آرامش به این بازار باز خواهد گشت.

در روزهای ابتدایی اردیبهشت و در حالی که ایران در دو ماه اخیر با شیوع ویروس کرونا مواجه بوده است، شرایط بازار نشان از رسیدن به تعادلی قطعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مواد شوینده ایران؛ دو ماه پس از کرونا

بازار مواد شوینده ایران؛ دو ماه پس از کرونا