مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-04-23ورزشي

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگاران افزود: همچنین به علت جلوگیری از شیوع کرونا، برگزاری کلیه مسابقات، تمرینات، اردوها، دوره های آموزشی، کارگاه ها و نشست های مرتبط استانی، شهرستانی و بخش ها تا پایان اردیبهشت لغو شده است.

وی با اشاره به پویش در خانه بمانیم و ورزش کنیم گفت: در این پویش ویدیوهایی توسط مربیان و ورزشکاران نخبه در اختیار روابط تداوم تعطیلی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته و در رسانه های مجازی برای اقشار مختلف جامعه به نمایش گذاشته شده که با استقبال بسیار خوبی همراه است.

بهتاج خاطرنشان کرد: از طریق سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی مسابقه ای برای بهترین ویدئو ارسالی در خصوص پویش در خانه بمانیم و ورزش کنیم ترتیب دادیم و در نظر داریم برای رشته های ورزشی دارت، شطرنج و تمامی رشته هایی که می توان به صورت مجازی برای آنها مسابقات برگزار کرد، این برنامه را اجرا کنیم.

وی در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر نیز افزود: تا به امروز نزدیک دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران سپری می شود و دستورالعمل های رسمی از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده و در این خصوص بحث هایی مختلفی از زمان شروع تمرینات و مسابقات با وزارت ورزش و جوانان شده اما زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی آذربایجان شرقی