مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-04-23اقتصادي

آیا حساسیت های فصلی بر روی کرونا تاثیر دارد؟


رییس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با بیان اینکه حدود 20 درصد از افراد در جوامع صنعتی می توانند از بستر و واکنش های آلرژیک رنج ببرند، گفت: در شرایط کنونی ممکن است رینیت آلرژیک بتواند به نوعی زمینه ساز، - رییس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با بیان اینکه حدود 20 درصد از افراد در جوامع صنعتی می توانند از بستر و واکنش های آلرژیک رنج ببرند، گفت: در شرایط کنونی ممکن است رینیت آلرژیک بتواند به نوعی زمینه ساز، مستعدکننده و اثرگذار بر روی کووید19 باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد وجگانی در خصوص شباهت بین علائم کرونا و حساسیت فصلی، گفت: عمده ترین شباهت این است که هر دو، دستگاه تنفسی فوقانی را درگیر می کنند؛ یعنی ما علائم و نشانه ها را در بینی، حلق و حنجره داریم.

البته تفاوت های بسیاری نیز بین این دو وجود دارد که در درجه اول مبتلایان به آلرژی می توانند با توجه به موارد اختلاف خیالشان راحت باشد و دغدغه و استرس کرونا را نداشته باشند.

وی افزود: هر بخشی از بدن ممکن است درگیر واکنش های آلرژیک و حساسیتی باشد اما آنچه که در دستگاه تنفسی فوقانی اتفاق می افتد که با اصطلاح قدیمی تب یونجه ای و یا با اصطلاح رینیت آلرژیک آن را می شناسیم، دستگاه فوقانی تنفس را مبتلا می کند و با بیماری کرونا از نظر حوزه تاثیر یکی هستند، اما از آنجا که رینیت آلرژیک یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حساسیت های فصلی بر روی کرونا تاثیر دارد؟

آیا حساسیت های فصلی بر روی کرونا تاثیر دارد؟