مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-22اقتصادي

پذیرش بیمه شدگان سلامت در 614 بیمارستان بدون ارائه دفترچه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، شاهرخ رامزی امروز در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 200 هزار گیلانی تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: یک هزار و 711 مؤسسه طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

رامزی به هزینه سالانه 500 میلیارد تومان برای بیمه شدگان گیلانی بیمه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه بیمه سلامت ارائه خدمات واقعی به افراد محروم است که در این راستا شمار خدمت به روستاییان از هفت به 12 خدمت افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در 614 بیمارستان دولتی بیمه شدگان سلامت، نیاز به ارائه دفترچه ندارند و از طریق کد ملی خدمت دریافت می کنند، گفت: امیدواریم در گیلان با حمایت های همه جانبه برای مراکز سرپایی و بیمارستان های غیردولتی نیز ارائه دفترچه، حذف و با تبادل الکترونیکی اسناد و نسخه، شاهد شفاف سازی و صرفه جویی در هزینه ها باشیم.

عملکرد موفق جمهوری اسلامی ایران در پوشش بیمه ای در ادامه این جلسه استاندار گیلان نیز با اشاره به عملکرد موفق نظام جمهوری اسلامی در پوشش بیمه ای، افزود: پوشش همگانی بیمه، یکی از درخواست های مهمی است که مردم در تمامی کشورها دارند و بسیاری نیز هنوز نتوانسته اند آن را محقق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیمه شدگان سلامت در 614 بیمارستان بدون ارائه دفترچه

پذیرش بیمه شدگان سلامت در 614 بیمارستان بدون ارائه دفترچه