مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-04-22بين الملل

واکنش مراکش به انتقادهای امارات


نخست وزیر مراکش در سخنانی گفت که کشورش با هجمه های شدیدی مواجه است، اما اجازه داده نخواهد شد که وحدت ملی در این کشور از بین برود.

- نخست وزیر مراکش در سخنانی گفت که کشورش با هجمه های شدیدی مواجه است، اما اجازه داده نخواهد شد که وحدت ملی در این کشور از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، سعد الدین العثمانی، نخست وزیر مراکش در سخنانی در واکنش به انتقادات امارات از دولت این کشور اظهار کرد: مراکش با شدیدترین هجمه ها مواجه است و برخی طرف ها وجود دارند که حسرت همبستگی و وحدت ما را می خورند.

وی افزود: ما اجازه نمی دهیم که صف و وحدت ملی مان از هم بپاشد و همه با اتحاد و به رهبری محمد ششم، پادشاه مراکش به سمت توسعه کشور پیش می رویم.

العثمانی ادامه داد: دولت از زمان آغاز بحران کرونا برای رفع پیامدهای این بیماری همه گیر 400 اقدام اتخاذ کرده و این بدان معنا است که هر روز یک اقدام جدید انجام شده است.

رسانه های مراکش در این باره گزارش دادند که اظهارات العثمانی در پاسخ به انتقادات امارات از دولت و نخست وزیر مراکش مطرح درباره کرونا مطرح شده است.

طبق این گزارش، امارات هفته گذشته با انتشار مطلبی در توییتر، دولت مراکش را متهم به بی توجهی به ملت این کشور و فراهم نکردن کمک های لازم و مواد غذایی برای آنها در شرایط کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مراکش به انتقادهای امارات

واکنش مراکش به انتقادهای امارات