مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-22بين الملل

ازسرگیری پروازهای هواپیمایی امارات چندماه عقب افتاد


شرکت هواپیمایی امارات تایید و اعلام کرده که ازسرگیری پروازهای عادی خود را تا حداقل ماه ژوییه سال 2020 به تعویق خواهد انداخت.

- شرکت هواپیمایی امارات تایید و اعلام کرده که ازسرگیری پروازهای عادی خود را تا حداقل ماه ژوییه سال 2020 به تعویق خواهد انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت هواپیمایی امارات که بدون شک یکی از بزرگترین ایرلاین های فعال در منطقه خاورمیانه و جهان محسوب می شود، به تازگی تایید و اعلام کرده که برنامه پروازهای عادی خود را که قرار بود پیش از پایان ماه آینده، مه 2020، از سر بگیرد، آن را به حداقل اول ژوییه یعنی آغاز سه ماهه سوم سال جاری میلادی به تعویق خواهد انداخت.

همزمان با شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا دولت امارات متحده عربی تمامی مرزهای خود را از تاریخ 20 مارس بست و بدین ترتیب شرکت هواپیمایی امارات نیز مجبور شد فعالیت و تمامی پروازهای خود را به طور کامل لغو کرده و به حالت تعلیق در بیاورد.

البته از اوایل ماه جاری میلادی یعنی ششم آوریل این ایرلاین برخی از پروازهای خود را که به منظور بازگرداندن شهروندان اماراتی از کشورهای دیگر به وطن خود انجام می شد، به مقاصد مختلفی همچون لندن، فرانکفورت، پاریس، زوریخ و مانیلا از سر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری پروازهای هواپیمایی امارات چندماه عقب افتاد

ازسرگیری پروازهای هواپیمایی امارات چندماه عقب افتاد