مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-22سياسي

معرفی برنامه های منتخب فصل بهار رادیو ایران در معاونت صدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، برنامه های کافه هنر ، و پارسی گویان در حوزه فرهنگی، برنامه نمودار در حوزه اقتصادی، - رادیو ایران با برنامه هایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تفریحی از منتخبان فصل بهار در معاونت صدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، برنامه های کافه هنر ، و پارسی گویان در حوزه فرهنگی، برنامه نمودار در حوزه اقتصادی، برنامه های ایرانشهر و سلام صبح بخیر در حوزه اجتماعی، برنامه های صبح جمعه با شما ، کوی نشاط و یک، دو، صدا در حوزه طنز از منتخبان فصل بهار معاونت صدا هستند.

برنامه کافه هنر مجله ای فرهنگی است که به مهمترین و تازه ترین مسایل و رویداد های فرهنگی روز در حوزه ادبیات، سینما، موسیقی و هنر های تجسمی می پردازد.

کافه هنر شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و زهره سربازی و با اجرای شهاب شهرزاد از رادیو ایران پخش می شود.

پارسی گویان برنامه ای است که با هدف تقویت وحدت بین فارسی زبانان به حوزه وسیع فارسی زبانان تعلق دارد و فراتر از مرز های جغرافیایی به موضوعاتی می پردازد که از کاشغر تا کابل و از بخارا تا سمرقند و از تهران تا کابل و مرز های بالکان وسعت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برنامه های منتخب فصل بهار رادیو ایران در معاونت صدا

معرفی برنامه های منتخب فصل بهار رادیو ایران در معاونت صدا