مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-22بين الملل

واقعا چند می گیری مجری باشی؟


داستان دستمزدهای نجومی مجری های تلویزیون به یک جنجال جدی تبدیل شده؛ آیا برای این رقم ها سندی هست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: اگرچه همه چیز از یک توییت شروع شد ولی جنجال به وجود آمده بر سر دستمزد مجریان مشهور تلویزیونی یا بازیگران سینما و تلویزیون به امروز و دیروز خلاصه نمی شود.

تقریبا هر از گاهی در مورد رقمی که این افراد بابت دستمزد دریافت می کنند بحث هایی شکل می گیرد و در نهایت خبر این مجادله ها تیتر رسانه ها می شود.

جنجالی را که اواخر تیر ماه سال گذشته بر سر دریافت رقم های میلیاردی احسان علیخانی از یک موسسه اعتباری به راه افتاده بود، خاطرتان هست؟ یا اواخر مرداد سال گذشته، پیش از این که مسابقه برنده باش از تلویزیون پخش شود، ماجرای دستمزد پنجاه میلیون تومانی محمدرضا گلزار را که در رسانه ها دست به دست شده بود، به یاد می آورید؟ چرا راه دور برویم؟ جریان نامه برای آزادی امامی چه بود؟ در روزهای گذشته نیز سلسه مطالبی در رسانه ها بر سر رقم غیر متعارف دستمزد رضا رشیدپور به راه افتاد و دامنه اش به جاهای دیگر کشیده شد.

اما اصل قضیه چیست؟ ماجرا از کجا شروع شد؟ دیگر برای اهالی رسانه عادی شده که نظرات چهره های شناخته شده را در فضای مجازی ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعا چند می گیری مجری باشی؟

واقعا چند می گیری مجری باشی؟