مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-04-22اقتصادي

65 درصد ذرت را آقای خاص وارد می کند / انحصار در واردات محصولات تراریخته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین با بیان اینکه وجود انحصار در واردات خوراک دام و طیور به این بخش ضربه می زند، - عضو هیأت رییسه انجمن ارگانیک ایران با بیان وجود انحصار در واردات خوراک طیور گفت: 65 درصد ذرت کشور را آقای خاص وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین با بیان اینکه وجود انحصار در واردات خوراک دام و طیور به این بخش ضربه می زند، گفت: متاسفانه 65 درصد ذرت وارداتی را یک آقای خاص که نامش را همه شنیده اند وارد می کند که همه آن ها تراریخته هستند.

وی با بیان اینکه خوراک دام و طیور سهم زیادی در قیمت تمام شده محصولات پروتیینی مانند مرغ و تخم مرغ دارد، گفت: کنترل قیمت خوراک دام وطیور، در کاهش قیمت محصولات پروتیینی بسیار مؤثر است.

گفتنی است بیش از 90 درصد ذرت مورد نیاز کشور، وارداتی است و خوراک دام و طیور 70 درصد قیمت تمام شده محصولات پروتیینی را تشکیل می دهد.

در چند روز گذشته قیمت خوراک طیور در کشور دو برابر شده است.

* وزارت جهاد کشاورزی خوردن پرندگان دیگر را ترویج کند عضو هیأت رییسه انجمن ارگانیک ایران با بیان اینکه خوردن مرغ به این میزان عادت خوبی نیست به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) اشاره کرد و گفت:در جمعی از امیرالمومنین پرسیدند گوشت کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد ذرت را آقای خاص وارد می کند / انحصار در واردات محصولات تراریخته

65 درصد ذرت را آقای خاص وارد می کند / انحصار در واردات محصولات تراریخته