مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-21اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری مطلوب است.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری مطلوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان اظهار کرد: با توجه به پیشرفت قابل توجه نیروگاه زباله سوز ساری از شهرداری ساری و پیمانکار این پروژه خواست تا با جدیت بیشتری پای کار باشند تا زودتر نیروگاه زباله سوز بهره برداری شود.

وی تصریح کرد: ساری مرکز استان مازندران و پیشانی منطقه به شمار می رود و مدیریت زباله در آن از اهمیت خوبی برخوردار است که امیدواریم هر چه زودتر با تکمیل نیروگاه زباله سوز شاهد احیای مرکز دفن و انباشت زباله در منطقه باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: انتظاری که از شهرداری ساری داریم این است که روند تکمیل پروژه ساخت نیروگاه را سرعت بخشند.

رازجویان درباره پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر گفت: این نیروگاه بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بود نرم افزاری که ارکان زباله سوز را مدیریت می کرد از چین وارد شود که شرکت چین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری

پیشرفت 90 درصدی نیروگاه زباله سوز نوشهر و ساری