مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-04-21اقتصادي

مطالعات مجموعه های تفریحی و گردشگری ارس آغاز شد


مهدی عبدالله زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای مطالعه این مجموعه مبلغ چهار میلیارد و 900میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این مجموعه ها شامل مرکز تفریحات آبی و ساحلی ارس، تالاب عرب گلی، سایت ماهیگیری و تفریحی و بهسازی دایک خاکی پلدشت می باشد.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته برای ادامه مرمت کاخ موزه باغچه جوق مبلغ چهل میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و اکنون روند مرمت این کاخ از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان شوط به لحاظ وجود آبگرم طبیعی پروژه مجتمع توریستی و آبدرمانی در حال تکمیل است، اضافه کرد: هم اکنون این پروژه از پیشرفت 95 درصدی برخوردار می باشد.

وی در خصوص سرمایه گذاری در بخش گردشگری این منطقه نیز گفت: طی سال گذشته برای چهار طرح با حجم سرمایه گذاری 376 میلیارد ریال در حوزه های اقامتی شامل هتل و اقامتگاه بوم گردی و مجموعه تفریحی و پذیرایی مجوزهای لازم صادر شد.

به گفته مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین در سال 1398 عملیات اجرایی مجموعه تفریحی – ورزشی سایت کارتینگ در محور گردشگری روستای گجوت با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریالی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات مجموعه های تفریحی و گردشگری ارس آغاز شد

مطالعات مجموعه های تفریحی و گردشگری ارس آغاز شد