مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-21اقتصادي

گیاهانی که می توانید بدون خاک پرورش دهید


با وجود مزایای زیادی که نگهداری و پرورش گیاهان در خانه دارد، اما برخی افراد برای کاشت گیاه به اندازه کافی صبور نیستند، برای این دست از افراد گیاهان خانگی که بدون خاک می توانند رشد کنند را به شما معرفی می کنیم - در خانه حتما نیاز به کاشت آن ها نیست، می توانید برخی از گیاهان را در آب و بدون نیاز به خاک پرورش دهید، و حتی به مصرف خوراکی برسانید و از خوردن محصولات کشاورزی خودتان لذت ببرید، در ادامه لیستی از این گیاهان را به شما معرفی می کنیم.

1.

سیر: اگر حبه سیر را در آب بیندازید، جوانه های سبزش بعد از مدت کمی رشد خواهند کرد، این جوانه های سبز خوردنی هستند و شما می توانید آن ها را به سالاد اضافه کنید.

2.

کلم چینی: شما می توانید برگ های جدیدی از کلم چینی خودتان تهیه کنید، حتی اگر فقط قسمت پایینی آن را داشته باشید، ریشه اش را در یک کاسه کم عمق آب قرار دهید و شاهد رشد آن از وسط خواهید بود.

3.

پیازچه: تنها چیزی که نیاز دارید یک لیوان، آب و چند عدد پیازچه است تا مطمئن شوید که یک منبع بی پایان از این سبزی سالم را دارید.

4.

هویج: اگر شما هویج را در یک کاسه آب سطحی قرار دهید، از بالایش جوانه می زند، این سبزیجات خوردنی هستند، بنابراین می توانید آن ها را به سالاد خود اضافه کرده یا با عسل مخلوط کنید و یک ترکیب مقوی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهانی که می توانید بدون خاک پرورش دهید

گیاهانی که می توانید بدون خاک پرورش دهید